NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » REGULAMIN » REGULAMIN

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Regulamin

  
administrator
19.03.2013 22:23:31
poziom 2



Grupa: Administrator 

Lokalizacja:: Wancerzów

Posty: 98 #1252216
Od: 2013-3-19


Ilość edycji wpisu: 11
I. Zasady ogólne

1. Użytkownik Forum zobowiązany jest do przestrzegania zasad niniejszego Regulaminu oraz etykiety- nieznajomość Regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.

2. W przypadku braku akceptacji Regulaminu należy zwrócić się do Administratora w celu usunięcia konta.

3. Forum Kozolin2 udostępnia użytkownikom zarejestrowanym oraz niezarejestrowanym bezpłatną możliwość korzystania z forum, które jest miejscem wymiany
informacji, komentarzy i myśli na tematy głównie związane z hodowlą kóz i związanymi z tym problemami. Zasada ta nie dotyczy dyskusji w dziale "Forum Ogólne".

4. Wypowiedzi umieszczone na Forum wyrażają wyłącznie opinie użytkowników i ponoszą oni za nie pełną odpowiedzialność.

5. Większość użytkowników forum to Polacy, posty powinny być pisane poprawną polszczyzną, z dbałością o zasady gramatyki i interpunkcji. Przy notorycznym łamaniu tej zasady, użytkownik może otrzymać ostrzeżenie w postaci wiadomości na prywatną skrzynkę.Gdy po otrzymaniu wiadomości użytkownik nadal będzie łamał tą zasadę dostanie bana do odwołania.Jeżeli masz dysleksję - napisz swą wypowiedź w edytorze tekstów z funkcją sprawdzania pisowni, popraw błędy i następnie wklej wypowiedź do forum. Oszczędzisz czytającym kłopotu z rozszyfrowaniem Twojej wypowiedzi(można użyć Worda). Jeżeli nie masz polskiej klawiatury,uprzedź moderatora forum.

6. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do przenoszenia, porządkowania i zamykania wątków/tematów oraz wszelkich innych czynności zapewniających porządek na Forum.

7. W ewentualnych sporach decydujący głos mają Administratorzy.

8. Multikonta - zakładane przez jednego użytkownika będą likwidowane bez ostrzeżenia. Wyjątek stanowią konta użytkowników, którzy o fakcie tworzenia Multikonta poinformują Administratorów przed jego założeniem. W wyjątkowych sytuacjach Administrator wyśle zapytanie do użytkownika odnośnie likwidacji konta.

9. W przypadku chęci zmiany nicka należy się zgłosić do Administratora celem przeprowadzenia zmiany.

II. Pisanie postów i zakładanie tematów

1. Każdy użytkownik forum ma prawo wziąć udział w dyskusji poprzez napisanie wiadomości (posta) i/lub założenie nowego tematu (o ile taka możliwość nie została zablokowana) pod warunkiem jego zgodności z tematem działu.

2. Nazwa tematu powinna odzwierciedlać problem poruszany na jego łamach.

3. Posty o nikłej wartości merytorycznej, dające podstawy do podejrzeń, że są pisane w celu nabicia licznika postów (floodowanie, trollowanie) będą usuwane, a ich autor może otrzymać ostrzeżenie.

4. Zabronione jest:

-a) powtarzanie (dublowanie) postów i tematów.
-b) umieszczanie treści zakazanych przez polskie prawo oraz godzących w dobre obyczaje, zarówno w avatarze, podpisie (sygnaturze) jak i treści postów.
-c) umieszczanie informacji o charakterze reklamowym ze szczególnym uwzględnieniem linków do stron nie związanych z tematem działu .
-d) wykorzystywanie treści łamiących prawa autorskie.
-e) podszywanie się pod członków Administracji i wcielanie się w ich role (naruszenie tego zakazu będzie skutkowało natychmiastową blokadą konta na Forum).
-f) używanie treści powszechnie uważanych za wulgarne lub obraźliwe oraz obrażanie innych użytkowników, wywoływanie kłótni i sporów (hejterstwo).
-g) niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum Kozolin2 postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, związanych między innymi z pornografią, treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób!
5. Dozwolone jest dowolne formatowanie tekstów (z zachowaniem czytelności Forum), z zastrzeżeniem, że kolor czerwony zarezerwowany jest dla Administratorów.

6. Zdjęcia i grafiki dołączane do postów powinny być zamieszczane na zewnętrznych serwerach. Zaleca się używanie serwerów gwarantujących zachowanie zapisanych na nich plików przez jak najdłuższy okres czasu.


III. Sankcje za naruszanie Regulaminu
1. Za niestosowanie się do zasad Regulaminu przewidziane są następujące sankcje:

-a) 1 ostrzeżenie - upomnienie
-b) 2 ostrzeżenie - zakaz pisania na Forum na okres 3 dni
-d) 3 ostrzeżenie - zakaz pisania na Forum na okres 14 dni.
-d) 4 ostrzeżenie lub szczególnie drastyczne naruszenie Regulaminu - blokada konta.

2. Ostrzeżenia wygasają po 90 dniach.


Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
  
Electra29.03.2024 08:32:27
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » REGULAMIN » REGULAMIN

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny